Re: komp na serwer

Autor: szpon (szpon_at_nospam-gazeta.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 14:22:59 MET

Niejaki(a): GLide z adresu <glide_at_terramail.pl> napisał(a):

> Ja pie... man! Zastanow sie po co mu NForce do taniego "file serwera"?

Przeczytaj pierwszy post: komp ma być nowy!

> 1GB ramu??? Ja wiem pamiec szie przydaje ale to mialo byc tani a skoro
> tanio wiec pwenie i obciazenie niewielkie i zatosowanie "malo
> krytyczne"

A teraz przeczytaj mój post: "polecam [...] typu 2x 256MB ...". Teraz
się głęboko zastanów i zapewne dojdziesz do wniosku, że to był przykład.
Może powinienem był to napisać tak: "polecam [...] w dwóch modułach",
tak czy siak tak jak napisałem wydało mi się czytelniejsze.

> CZlowieku - u mnie file serwer smiga na Celeronie 950 + 320MB ramu
> wszystko na starym ale jarym BE6-II. Do tego 6 dyskow wyrwanych po
> roznych modyfikacjach innych kompow.

Jeszcze raz czytaj cały wątek: to ma być nowy komputer!

> Nieeeeeeeee - facet masz styl.......

Nawzajem.

> PS. Po rocznej przerwie w czytaniu PCP musze przyznac ze strasznie
> wielu "farmazoniarzy" sie pojawilo. Widac i grupe dotknala spadek
> jaosci produkcji...

Mam nadzieję, że nie mówisz tego o mnie. Bo z tego co widzę, to ty
bardziej wyglądasz na "farmazoniarza".

--
Piotr Slawinski
Wersja testowa zaawansowanego edytora HTML, JS, PHP (i inne) + retusz