Re: Jaki monitor CRT 17'' do 800 zl?

Autor: 666 (j666wytnijto_at_op.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 00:44:13 MET

Nie warto dyskutować, facet jak przeczyta w instrukcji wzmacniacza, że przenosi do 60 kHz, to będzie w zaparte twierdził, że lepiej słyszy soprany niż na Twoim do 30 kHz, chociażby był nawet głuchy jak pień.
Mnie od 72 Hz w górę już nic nie migocze, może po prostu mam w odpowiedniej półkuli po kolei ;-)
JaC