BIOS AWARD

Autor: Brodi (madmax81_at_interia.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 00:41:32 MET

Kumplowi padł BIOS w Abit BX133-RAID
Uruchamia się bootblock , startuje z dyskietki startowej (nie windowsowej).
wpisuje awdflash plik.bin i wywala mi że zły plik biosu , unknow bios type .
Innym razem Bios has 0 crc sum ... . Kombinowałem z wieloma programami i z
wieloma wersjami biosu . Zawsze to samo .
Da się jakoś zapisać bios na chama bez sprawdzania tych pierduł ? To
dosłownie ostatnia deska ratunku :-)

Z góry dziękuję za pomoc

--
MadMax81 (małpka) gazeta