Re: Resetujący sie komp

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 00:06:58 MET

dymek wrote:

> Pomyslu za bardzo nie mam. A dlaczego podejzewasz grafike?
> Sprawdzales inne pamieci? Nie znalazlem nic konkretnego na temat tych
> postcodow ale co z tym biosem jest? Nie ma to nic wspolnego z
> cachewanie biosu do RAMu przy starcie? Mozesz to wylaczyc u siebie w
> biosie?

OK. to jest tak. Gdy komp jest zimny to ma bardzo duże problemy. Po
rozgrzaniu jest ok. Upewniło mnie to, że dzisiaj popołudniu miałem na
chwile wyłączonego kompa i otworzyłem okno. mocno sie ochłodziło i komp
miał znowu ogromne problemy ze startem. O grafice świadczyć może np.
połowa ekranu różowa w czasie startu, ale rzeczywiście to nie musi być
ona. Bios grafiki też chyba jest cachowany wiec dlatego to może być też
to. Musze powyłączać cachowanie w biosie. Póki co nie chce mi sie z tym
walczyć bo i tak potem jak już sie zbootuje to już chodzi raczej
stabilnie... Jak mi sie zachce to sie zaczne dalej zastanawiać. Pamieci
sprawdziłem bo kupiłem sobie druga kość i jest dokładnie to samo.
Memtest tez problemów nie zgłaszał:/

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 1600 @ Athlon XP 2000 MHz (10x200)