Re: Modernizacja

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 18:23:32 MET

W artykule news:bteo60$41e$1_at_News.K.PL,
niejaki(a): mati z adresu <mati_at_no.mail> napisał(a):

> Realne, i wymuszone finansami. Na obecnym Celeronie 600 + 192 MB RAM
> pracuję od 3.5 roku.
>
> Pozdrawiam
> mati

Zle zrozumiales.
Nierealne jest to by kupic komputer ktory przez 3 lata bedzie nadal taki
super jak w momencie kupna.
Przynajmniej o to mnie chodzilo.
A co do finansow?
Owszem..ja pracowalem przez 6 lat na P100, gdy go kupowalem byl wart
fortune i drozszego i szybszego nie bylo. A jak po 6 latach go
sprzedawalem to byl staruszek...minela mnie era MMX,PII itop...kupilem
znowu najnowszy PIII 1GHz za fortune....i po 3 latach owszem dziala nadal
tyle ze juz do innych zastosowan i nawet gry wszystkie mi dzialaja ale
poco sie wkurzac czasami...nadarzyla sie okazja to kupilem nowy sprzet...i
za rok czasu on tez juz bedzie kiepski pewnie...ale teraz przyjalem inna
zasade. Do tej pory kupilem i nie modernizowalem.
Teraz mam zamiar modernizowac co okolo pol roku. Fakt to kosztuje i nie
wiem czy bedzie mnie stac bo splukalem sie by zrealizowac marzenie o super
komputerku co pochlonelo pieniadze skladane od 2 lat ... ale... mam
nadzieje.

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****