Re: Modernizacja

Autor: Exar (exarch_at_interia.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 01:03:36 MET

Użytkownik "mati" <mati_at_no.mail> napisał w wiadomości

> A czy ten nie pociągnie tego zestawu, z 1xCD i 2XHDD? Wolę nie zwiększać
> niepotrzebnie tej kwoty...
**
Slaby zasilacz moze spalic caly ten sprzet i dane w jednej chwili, pomijajac
fakt, ze komputer moze po prostu nie ruszyc. Jesli juz koniecznie chcesz
oszczedzac to poszukaj chociaz obudowy z zasilaczem 350W a nie 300W, chociaz
w przypadku codegenow & spolki i tak to niewiele zmienia. Sugerowalbym
jakiegos Anteca albo Chiefteca.

> jeszcze
**
Bzdurna rada.

> Hmmm gdzieś czytałem że 9100=8500LE, a 9200 jest jeszcze gorsze...
**
Zostaw sobe tego 8500le. Kojarzy Ci sie dobrze.

> Komp będzie wykorzystywany do praktycznie wszystkiego czego można:
**
Imho do zastosowan domowych i pracy biurowej wystarczy w zupelnosci na
okres 2-3 lat.
Pozdrawiam.

--
Exar
"Hope is the first step on the road to disappointment"
360-302 ||