Re: Kupiłem nagrywarkę i co dalej...

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 17:37:08 MET

Użytkownik "psycomy" napisał:

> ROTFL - a ja nagrywalem na plytke 700 bina o wielkosci 745

No patrz! Mądrala się znalazł ;). Jak "DJ" zadał pytanie, to nie
było chętnego, żeby pomóc (inna sprawa, że NTG). Ale jak już
naprowadziliśmy DJ'a na właściwą ścieżkę, to wyskoczyłeś, żeby się
popisać swoimi osiągnięciami. Kolego: uwierz mi - 745 MB na takiej
płytce to żadne osiągnięcie - nikomu tu nie zaimponujesz. Zamiast
się wyśmiewać, lepiej wytłumasz DJ'owi jak to zrobić - przynajmniej
coś wniesiesz od siebie. Mi się już nie chciało (i tak poświęciłem
dużo czasu), więc zaproponowałem inne środki.

P.S.
A jesteś pewien, że nagrałeś 745 MB? A może 745 MiB? Odróżniasz w
ogóle te wartości? ;)

--
                        Pozdrawiam, Sniper