Re: gforce2 i rozmyty obraz - prosba o potwierdzenie

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 21:43:54 MET

Uzytkownik "jarek" <bryko_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
> Witam wszystkich,
> otoz kilka dni temu przegrzalem moja Rive TNT2 (wysiadl jej wiatrak i za
> pozno sie zorientowalem) i chcac nie chcac zostalem zmuszony do kupienia
> nowej karty.
> Riva pracowala na Flatronie 795FT, 1280 na 1024 @ 85 Hz (max. dla karty) i
> wszystko bylo cacy.
> Kupilem najtansza karte, jaka byla w sklepie (pracuje w domu i nie moge
> sobie pozwolic na niemanie kompa) - GForce2 MX 400 64 Mb (jakis noname),
> odpalilem no i juz mnie bola oczy jak to pisze, bo obraz (takie same
> [...]

Karta karcie nie równa, nawet jezeli ma ten sam procesor...
Zawsze mozna wstawic silnik mercedesa do poloneza,
ale nie bedzie to mercedes....
Sam mialem kiedys MX400, pracowalem przy 1280x1024 przy 100Hz
bez problemu. Mruganie pojawialo sie dopiero ponizej 75Hz ale to nie wina
karty ale luminoforu w kineskopie monitora, co akurat nie jest wada a
zaleta.
Niektórzy producenci, aby spelnic normy kompatybilnosci elektromagnetycznej
montuja róznego rodzaju filtry na wyjsciu (bo po co wydawac na kolejne
badania
i prototypy....) aby te normy spelnic.
Twoja karta NONAME pewnie je ma i dlatego w wyzszych rozdzielczosciach
spada pasmo i obraz sie zamazuje.

Filtry te mozna po prostu usunac. "Pogogluj", bo kiedys napatoczylem
sie na taka strone opisujaca co i jak...

ax