Re: gforce2 i rozmyty obraz - prosba o potwierdzenie

Autor: jarek (bryko_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 22:07:36 MET

Hej,

> Sam mialem kiedys MX400, pracowalem przy 1280x1024 przy 100Hz
> bez problemu. Mruganie pojawialo sie dopiero ponizej 75Hz

no tak, ja tez pracuje przy 1280x1024 @ 85Hz i nic nie mruga, kolory sa OK,
tylko caly obraz jest lekko rozmyty. To strasznie denerwujace.

> Filtry te mozna po prostu usunac. "Pogogluj", bo kiedys napatoczylem
> sie na taka strone opisujaca co i jak...

Pewnie masz racje, ale ja nie chce za bardzo sie dotykac do tej karty, bo
chce ja jutro oddac i kupic lepsza albo inna (jak radzone mi tu radeony).
Tym bardziej, ze wyguglalem, ze nie tylko ja mam takie problemy z G2 MX400,
wiec raczej nic mnie juz nie przekona do GForce'a...

wielkie dzieki za odpowiedz,
jutro dam znac co zwojowalem

pozdrawiam
jarek