gforce2 i rozmyty obraz - prosba o potwierdzenie

Autor: jarek (bryko_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 19:18:22 MET

Witam wszystkich,
otoz kilka dni temu przegrzalem moja Rive TNT2 (wysiadl jej wiatrak i za
pozno sie zorientowalem) i chcac nie chcac zostalem zmuszony do kupienia
nowej karty.
Riva pracowala na Flatronie 795FT, 1280 na 1024 @ 85 Hz (max. dla karty) i
wszystko bylo cacy.
Kupilem najtansza karte, jaka byla w sklepie (pracuje w domu i nie moge
sobie pozwolic na niemanie kompa) - GForce2 MX 400 64 Mb (jakis noname),
odpalilem no i juz mnie bola oczy jak to pisze, bo obraz (takie same
ustawienia jak na Rivie) jest rozmyty. Pomaga dopiero zejscie do 1024 na
768, ale przy czyms takim to ja nie chce...

Wyguglalem, ze sporo ludzi w roznych kombinacjach z GForce MX 400 wlasnie ma
podobne problemy.

Prosze wiec o ostateczne potwierdzenie, ze to karty jest do d... (moge ja
jutro zwrocic jesli nie bede zadowolony) i o porady, jaka karte wybrac, zeby
dalo sie pracowac w w/w paramatrach (nie gram :) - kasa ma znaczenie. Z
powodu jak wyzej bardzo bym prosil o szybka reakcje.

Pozdrawiam serdecznie noworocznie -
jarek