Re: importer sprzętu komputerowego - pilne !!!

Autor: Grzegorz Pęczek (grzegorz.peczek_at_wp.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 21:44:54 MET

Użytkownik "Marcin Piotrowski" <kochaszmnie.WYTNIJ_at_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:btf5cj$de5$1_at_inews.gazeta.pl...
> Kto zna jakiegoś importera sprzętu komputerowego lub jakąkolwiek firmę
która
> sprzedaje sprzęt w ilościach hurtowych. Potrzebuję pilnie do projektu z
> biznes planu sklepu internetowego sprzedającego sprzęt komputerowy,
(jakieś
> namiary, strona www). Szukałem w google, ale nie znalazłem, może ktoś
będzie
> miał większe szczęście. Dzięki
>

> --
http://www.gazeta.pl/usenet/

fajnie że napisałes skąd jesteś...
była kiedyś taka firma MSD w Gdańsku-Osowej (dość duża hurtownia), ale nie
wiem czy jeszcze istnieją i czy są w sieci do obejrzenia. poszukaj.

pozdro

grzehoo