Re: HP deskjet 5150

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 21:47:18 MET

Użytkownik "Szczur" <szczurman_at_NOSPAMtlen.pl> napisał w wiadomości
> Witam, kupilem dzisiaj drukarke, instalacja przeszla bez problemow.
> Ucieszony uruchomilem Worda 2000 zeby cos wydrukowac, wcisnolem cotr+p
> (drukuj) i niestety "program wykonal nieprawidlowa operacje...". Mam Win
98
> wydanie drugie. W innych programach drukarka drukuje dobrze, tylko w
wordzie
> nie moge ciagle word sie wiesza. Jesli ktos sie zetknal z takim problemem
> bede wdzieczny za wskazowke jak sie z nim uporac.

Też miałem ten problem ale ludzie z HP nie widzą problemu:
"Proszę zainstalować sterowniki w wersji angielskiej...."

Facet nawet obiecywał, że w listopadzie będą poprawione polskie
sterowniki, ale jakoś ich nie widać..... :-(

A wystarczyło nalepić nalepkę na pudełko....
Sam straciłem kilka dni zanim do nich zadzwoniłem...

ax