Re: Norton Internet Security - odinstalowanie

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 19:43:40 MET

Użytkownik "Adam." napisał:

> Mam problem z odinstalowaniem programu [...] w winXP.
> Instalator twierdzi, że muszę zalogować się w programie

Może tu chodzi o to, żebyś zalogował się do _systemu_ z
uprawnieniami administratora. Pewnie teraz działasz jako zwykły
użytkownik i system nie pozwala ci na takie manewry (i słusznie ;).
Przeloguj się na konto admina i spróbuj jeszcze raz.

> Nie daje się również wyłączyć domyślnego uruchomienia
> programu wraz ze startem systemu.

To pewnie też musisz wykonać na koncie administratora.

Więcej informacji znajdziesz tutaj:
http://www.ntg.prv.pl/

--
                        Pozdrawiam, Sniper