Re: Zniknęły partycje po przesunięciu PM

Autor: Igor Gocalinski (literuje.GieOErKuI_at_wp.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 19:43:05 MET

WDM wrote:

> Operacja przebiegła bez błędów. Po restarcie system win'98 jak również dos
> widzi tylko dysk c: i utworzony d: (pusty). Partition Magic widzi wszystkie
> partycje i mówi że są ok i nawet posiadają dane.

PM ustawił pewnie typy partycji na hidden, aby windows nie głupiał przez
kilka partycji podstawowych (jakoś mój, ani żaden inny mi znany nie
głupiał przez ten fakt)...

Jest na siecie gdzies programik Ranish Partition Manager. Nim bez
problemu ustawisz partycje w zwykły (a nie Hidden) tryb. Wszystko będzie Ok.

---
  Pozdrawiam
    Igor