Norton Internet Security - odinstalowanie

Autor: Adam. (nospam.kaktus35_at_wp.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 19:37:52 MET

Witam
Mam problem z odinstalowaniem programu Norton Internet Security 2004 (w
czasie 14 dni testowania) w winXP.
Instalator twierdzi, że muszę zalogować się w programie ("log in"), w
przeciwnym przypadku nie mam wystarczających uprawnuień. Nigdzie nie mogę
znaleźć tej opcji. Jedyne co mogłem zrobić to zarejestrować się poprzez
stronę www Symanteca, ale to nic nie dało - horror...
Próbowałem na wiele sposobów lecz nic mi z tego nie wyszło.
Nie daje się również wyłączyć domyślnego uruchomienia programu wraz ze
startem systemu.
Może ktoś mi poradzi jak pozbyć się tego programu z komputera.
pozdrawiam
Adam