Zniknęły partycje po przesunięciu PM

Autor: WDM (waldek_at_gornet.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 07:12:58 MET

Witam.
Może ktoś spotkał się z takim problemem. Mam dysk podzielony na partycję
podstawową i rozszerzoną, w której znajdują się 4 partycje logiczne. Wykonałem
następujące czynności programem partition magic 6.0:
1. skasowałem ostatnią partycję w dysku rozszerzonym.
2. przesunąłem trzy pozostałe po kolei w miejsce zwolnione
3. w luce pomiędzy c: i pierwszym logicznym utworzyłem logiczny d:
4. założyłem partycję i sformatowałem.

Operacja przebiegła bez błędów. Po restarcie system win'98 jak również dos
widzi tylko dysk c: i utworzony d: (pusty). Partition Magic widzi wszystkie
partycje i mówi że są ok i nawet posiadają dane.

1. Jeśli te dane faktycznie tam są to jak je odzyskać?
2. Czym podziałać na ten dysk?

Z góry dzięki za odpowiedzi.
Waldek

     archiwum i przeszukiwanie newsów