gf 2mx -> radeon 9200 se

Autor: Marlen (hylos_at_wp.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 19:17:49 MET

Witam,

na poczatku powiem ze przegladalam grupe dyskusyjna ale nie znalazlem
jakiejs jednoznacznej odpowiedzi. Mianowicie chodzi o zmiane karty
graficznej. Obecnie mam zwyklego ge force 2 mx sdr 32 mb i chce kupic jakas
karte do 200 zl. Starej sie pozbywam na rzecz kuzyna :) U mojej kolezanki
widzialam wlasnie karte 9200 se gigabyte - obraz wg mnie rewelacja. Bardzo
mi sie podoba, a jak juz cos mi sie spodoba to trudno mnie od tego
odciagnac. Pytanie jest takie czy ta przesiadka wplynie na wydajnosc mojego
systemu. Wiem ze wersje SE nie sa chwalone ze wzgledu na wydajnosc, ale ja
malo gram i w zasadzie ta stara karta mi wystarczala. Czy ten radeon bedzie
gorszy czy lepszy od starej i o ile procent. Dodam ze moja ulubiona gra jest
Colin :))
Aha, odpowiedzi w typie "daj 300 zl albo 400 zl i kupisz porzadna karte" nie
zadawalaja mnie bo mam max 200 zl
I jeszcze jedno czy gdybym przekonala sie do tego radeona to lepiej kupic
Gigabyta 128 MB za 210 zl czy Xpertvision 128 MB za 190 zl ?

to tyle :) czekam teraz na szydercze uwagi :)

Marlen