Re: overclocking, niestabilnosc, Athlon 2500+

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 18:35:01 MET

Hey,

Użytkownik "Wonder" <wonder34WYTNIJ_TO_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Mam Athlona XP1700+ na płycie Asus A7V8X. Ustawiłem mu FSB 166MHz, mnożnik
> 9. Na programach typu prime wszystko OK, bardzo stabilnie. Ale czasem się
> resetował, w jakiej grze czy po drugiej godzinie kompresowania filmu, na
> przykład. I nie pomaga podnoszenie napięcia, obniżanie mnożnika. Chociaż
> nawet przy mnożniku 11, temperatura nie przekracza 50'C. Dopiero po
> ustawieniu właściwych parametrów (FSB133, x11) działa idealnie stabilnie.

Moze masz np. slaby zasilacz ? Wziales to pod uwage ? Poza tym nie podales
ile czasu testowales Prime95 ... imho zeby mowic o stabilnosci trzeba go
zapuscic na >10 h dla spokoju ;) A jakiego Athlona masz ... oczywiscie 0.13
? a moze masz zapisana serie ?

> Wolę mieć trochę wolniej, ale stabilnie na 100%.

Ja wole miec stabilnie ... a ile to juz mnie nie odchodzi. Ma byc stabilnie
... jak dziala na @ to niech dziala.

Pozdrawiam, Paweł