Re: overclocking, niestabilnosc, Athlon 2500+

Autor: Wonder (wonder34WYTNIJ_TO_at_poczta.fm)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 13:16:15 MET

> Malo :) U mojego brata (1700+@11x166) wywalil sie po 6,5 h ;) Musialem
> podniesc std napiecie o 0,05V. Ale pewnie to nie to.

Mam Athlona XP1700+ na płycie Asus A7V8X. Ustawiłem mu FSB 166MHz, mnożnik
9. Na programach typu prime wszystko OK, bardzo stabilnie. Ale czasem się
resetował, w jakiej grze czy po drugiej godzinie kompresowania filmu, na
przykład. I nie pomaga podnoszenie napięcia, obniżanie mnożnika. Chociaż
nawet przy mnożniku 11, temperatura nie przekracza 50'C. Dopiero po
ustawieniu właściwych parametrów (FSB133, x11) działa idealnie stabilnie.
Wolę mieć trochę wolniej, ale stabilnie na 100%.

Wonder