Re: pad mbr :(

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 17:58:48 MET

Użytkownik "sliver" <sliverator_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Nie staruje mi xp pro - po pojawieniu sie strony biosu widze migajacy
> kursor na tle ciemnosci. Prawdopodobnie cos sie spier.... z mbr.
> Mozna to jakos naprawic? Gdy odpale system z innego hdd partycje sa
> widoczne. Probowalem w konsoli uzyc polecenia fixmbr ale wyskoczyl
> napis, ze moge stracic dane ze wszystkich partycji i zrezygnolwalem.
> polecenia fixboot nie pomoglo.

Fixmbr nie usuwa partycji - bez obaw ;-). To ostrzeżenie jest
wyświetlane dlatego, bo w MBR znajduje się inny kod niż ten XP-kowy - a
fixmbr nie wie, czy jest to efekt działania fdisk /mbr (którego BTW
mocno nie polecam), czy wirusa... no, jeśli masz wirusa, to oczywiście
zacząć trzeba od DOS-owego programu antywirusowego.

Sprawdź, czy partycja z tym XP jest aktywna.

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/