Re: pad mbr :(

Autor: Aconitum (aconitum_at_fuckspam.interia.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 18:21:49 MET

Użytkownik "sliver" <sliver001_at_op.pl> napisał w wiadomości

> no tak ale czy napewno nie strace danych?? win informuje ze jesl jest
dostep do
> dysku to cos takiego moze sie zdazyc:(

Witam

Nie ma gwarancji, że po takiej operacji będą dane. Ja rozwiązałem problem
niestartujących XP w taki sposób, że zacząłem normalną instalację, pokazałem
dysk, na którym ma instalować się Windows (ta sama na której już jest),
kazałem zostawić istniejący system plików (bez formatowania oczywiście). I w
momencie, gdy instalator krzyknął, że tam już jest zainstalowany system
(zapytał też czy wyczyścić katalog Windows) kazałem mu przerwać instalację.
Po restarcie WinXp wszedł bez problemów.

Pozdrawiam
Aconitum