Re: Klawiaturka

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 17:41:05 MET

Użytkownik "Maciej "yaq"" napisał:

> glosnosc klawiaty to kwestia treningu - nawet najcichsza bedzie
> glosna jezeli ktos przesiada sie z fortepianu na klawiate
> ("wali" po klawiszach)

Niestety, nie mogę się w pełni z tobą zgodzić. Na mojej klawiaturze
nie da się cicho pisać, bo jest wykonana z bardzo twardego
plastiku, ma klekoczące zawieszenie i nawet baaaardzo powolne i
delikatne wciśnięcie klawisza wywołuje charakterystyczny stukot.
Zgodzę się natomiast, że niektórzy nawet na dobrych klawiaturach
będą walić jak z karabinu.

--
                        Pozdrawiam, Sniper