Re: kabel VGA - wymiana?

Autor: szpila (szpila_at_SPAMISKOdreamteam.com.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 17:18:27 MET

Użytkownik "Bender" <bender_at_WYTNIJ.irc.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Gabriel" <geyb_at_polbox.com> napisał w wiadomości
>
> no wlasnie sobie przegladam allegro ale nie wiem czy znowu mam sie pakowac
> w jakiegos grata..

> wlasnie chcialem sie dowiedziec ile kosztuje taki kabel, czy wogole go
> dostane
> i gdzie? bo jak by mial kosztowac te 50 zeta to juz jakos wyskrobie na
jakis
> monitorek

niedawno milaem podobny poblem ze stara 14'ka
wyrwany wtyk ... jak poszedlem zapytac pana w serwisie (takim zwyklym
telewizory magnetowidy ipt.) ile kosztuje przylutowanie wtyczki
powiedzial 120 zlotych ;-D
zabraklo mi slow...
przylutowac probowalem ale nie mam punktu odniesienia co do kolorow kabelkow
w przewodzie i pinow we wtyczce...
schemat znalazlem i 3 kableki RGB latwo odroznic ale reszta ;-)

pozdrawiam

--
Marcin <szpila> Szybilski