Re: Napęd DVD - jak spowolnić?

Autor: TK (nospam-kochmans_at_polbox.com)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 13:03:19 MET

Użytkownik FORD napisał:
> Użytkownik "Mariusz" <NOSPAM_mk_at_popnet.pl> napisał w wiadomości

> jakby

> filmów

> Z tego co wiem, to przy odtwarzaniu płyt DVD napęd taki działa x1.
> Siłą rzecy nie da sie go spowolnić, no bo jak? Na 0,5?
> Wyzsze obroty moze miec przy avi

Mylisz sie. Praktycznie kazdy wspolczesny odtwarzacz DVD odtwarza filmy
DVD z predkoscia wieksza niz 1x, chocby po to, by buforowac dane. Np.
moja Toshiba odtwarza filmy DVD z predkoscia 4x, a TEAC mojej siostry
niestety z maksymalna, czyli 16x, co jest strasznym idiotyzmem, bo
powoduje halas i wysokie temperatury, a taka szybkosc jest do niczego
niepotrzebna. I nie daje sie niczym spowolnic.