Re: kabel VGA - wymiana?

Autor: Bender (bender_at_polska.irc.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 13:06:03 MET

Użytkownik "Gabriel" <geyb_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Jeśli biednego studenta nie stać na używany 15" monitor za ok. 150 zł
> (allegro)

no wlasnie sobie przegladam allegro ale nie wiem czy znowu mam sie pakowac
w jakiegos grata..

> to niech biedny student pójdzie do serwisu, gdzie pewnie
> zapłaci ok. 50 zł za wymianę kabla.

wlasnie chcialem sie dowiedziec ile kosztuje taki kabel, czy wogole go
dostane
i gdzie? bo jak by mial kosztowac te 50 zeta to juz jakos wyskrobie na jakis
monitorek

> kabel wymieni inwestując 15 zł w najtańszą lutownicę, 5 zł w cynę i
> kalafonię i x zł za 1,5m wieloprzewodowego kabla w ekranie (najlepiej,
> żeby linie RGB były w osobnych ekranach).

w lutowaniu to akurat czuje sie dosc pewnie bo czesto cos klece tylko ten
kabel..
kupic osobno kabel i wtyczke do karty graf. czy gotowy i tylko dorobic
wtyczke
wewnatrz monitora?