nierzetelne firmy - następna do kolekcji

Autor: Jerzy Gajewski (jurget_at_off.spam_machine)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 15:14:27 MET

Hej grupowicze szanowni, chciałem opisać co mnie spotkało dzisiaj w sklepie
Microman (www.microman.pl). Otóż zakupiłem tam płytę główną poserwisową,
dojechałem do firmy i... w pudełku zupełnie inna płyta główna! Jakieś
barachło zupełnie z innej bajki.
Zadzwoniłem do nich około godziny 15 i handlowiec spod nr. wewn. 615
powiedział mi, że jak nr seryjny na gwarancji się nie zgadza z tym co na
płycie to mogę mieć problemy z wymianą (!).
Jutro tam mam jechać i ustalić co i jak, niemniej jednak taka sytuacja jest
dla mnie żenadą... Tym bardziej, że teoretycznie powinni gwarancję wypisywać
z płyty głównej...

Jak ustalę jutro kto mnie okancił to podzielę się oczywiście tą informacją.

Pozdrawiam
Jerzy Gajewski