Re: Pasta termoprzewodzaca

Autor: Tomasz (amon.ra_at_wp.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 15:17:42 MET

Dziękuje za link do recenzji.
Znalzałem jeszcze cos takiego...

http://www.in4.pl/over/pasty/
http://www.sirius.pl/art.php?id=107&typ=test&aid=78
http://www.voidedwarranty.com/modules.php?name=Reviews&op=viewarticle&artid=67

...nie wiele wnosi ale można sie zapoznac.
Niestety nie udało mi sie znaleźć neutralnych opinii na temat past termo.
Testy przeprowadzane przez sklepy, czy hurtownie sprzętu komputerowego nie
zawsze są do konca prawdziwe.
Tym bardziej ze chodzi tu dosłownie o kilka stopni (2 do 4), co mieści sie
pewnie
w granicach błedu pomiarowego w zależności od warunków w jakich test był
wykonany.
Ja chyba zaryzykuje i kupie Arctic Silver Ceramique i się przekonam co ona
jest warta.
Mam w domu jeszcze jakąś starą paste a raczej silikon za 3 zł. Porównam obie
i mam nadzieje ze ta ostatnia nie okaże sie lepsza ;-)

Pozdrawiam
Tom