Re: Spaliłem 2 nowe zasilacze Chieftec 360 W. [długie]

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 09:11:31 MET

On Mon, 5 Jan 2004 19:36:57 +0100, Sniper wrote:

> Seasonic o którym piszę pochodzi z jednego z komputerów Maxdata
> (http://www.maxdata.pl) kupionych do mojej firmy. Raczej normalnie
> nie uda ci się go łatwo zdobyć, bo polski dystrybutor ma bardzo
> sztywne zasady (prawdopodobnie dyktowane przez Niemców) i nie
> sprzedaje samych podzespołów. Jedno jest pewne: to naprawdę
> znakomita technologia, jakość wykonania ich obudów po prostu mnie
> szokuje, a nawet sam sposób montażu całego zestawu jest godny
> podziwu. Słowem: klasa sama w sobie.

Kolejny post który mnie pocieszuł :)
Właśnie czekam na 3 serwery Maxdaty - moje nowe zabaweczki :]
Rack, 2xP4 XEON 2,8 GHz, 1GB RAM, RAID SCSI - aż mi ślinka cieknie ;)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!