Re: Spaliłem 2 nowe zasilacze Chieftec 360 W. [długie]

Autor: Szymon Wróblewski (simw_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 00:52:50 MET

> "oberwało", że niby statystyki serwisowe im popsułem, bo w ciągu
> pół roku wraca do nich 5 takich zasilaczy (ciekawe ile ich
> sprzedają), a ja przez weekend zepsułem już dwa. W każdym razie
> człowiek z którym rozmawiałem sporo mi o tych zasilaczach
> naopowiadał. Z tego co powiedział wynika, że jakość tych zasilaczy
> w ciągu ostatniego roku uległa drastycznemu pogorszeniu
To jest wlasnie to o czym juz wczesniej pisalem. Wystarczy tylko zauwazyc
ze cena tych zasilaczy ostatnio rownie drastycznie spadla (pamietam jak
jeszcze
niedawno za 300W trzeba bylo zaplacic 200zl - teraz tyle kosztuje 360.
Juz niedawno bylo pare watkow na grupie gdzie uzytkownicy Chieftecow
zalili sie ze padaly one podczas podlaczania np Cdroma na "zywca".
Byc moze te "tansze" serie to po prostu jakies poserwisowe sztuki
Sam z doswiadczenia wiem ze rzadko kiedy oplaca sie naprawiac zasilacz
bo sa duze szanse ze znowu padna. Dziwi mnie rowniez troche chec tego pana
z serwisu do kolejnej wymiany (byc moze troche przesadzam ze spiskowa
teoria...:))
byc moze wie co jest przyczyna takiego stanu rzeczy :))
Pozdrowienia
Simon