Re: Modernizacja

Autor: mati (mati_at_no.mail)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 22:53:58 MET

Użytkownik "bisskup" <berg_at_wew.pl> napisał w wiadomości
> ja bym zmienil zasilaczyk na cos mocniejszego...
A czy ten nie pociągnie tego zestawu, z 1xCD i 2XHDD? Wolę nie zwiększać
niepotrzebnie tej kwoty...

> no i jesli grasz to moze inna grafike..sjakas 9100/9200 128bit bo to
jeszcze
> majatku nie kosztuje a napewno szybsze od "LE"
Hmmm gdzieś czytałem że 9100=8500LE, a 9200 jest jeszcze gorsze...
po prostu karta była już wcześniej zmieniana z Riva TNT2 16MB, ona teraz
pójdzie do firmy, w domu zostanie Radeon.

Komp będzie wykorzystywany do praktycznie wszystkiego czego można:
przy jednoczesnym przeglądaniu www, poczcie, odtwarzaniu muzyki,
komunikatorze, chcę komfortowo programować, edytować grafikę, i
wykonywać inne "pracochłonne" zadania. Sporadycznie gry. I ma to
starczyć na minimum 3 lata.

Pozdrawiam
mati