Odp: Do posiadaczy płyty ECS K7S5A v.3.1

Autor: Paweł (USUN_TEN_NAPISpawelral_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 21:28:36 MET

Użytkownik .: Grzegorz <ramones_at_op.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:btcb0d$2hie$1_at_mamut.aster.pl...

> i jak ci kręci, normalnie?
> Przy starcie pewnie prawie wcale, potem się rozkręca do ok 2 tyś tak ?
> Pytam, bo mam chyba ten sam wentyl ale inną płytę ECS KT600-A i płyta mi
> się wyłacza kilka sekund po starcie , gdyż uznaje, że wentyl jeste zepsuty
> bo się za wolno kręci.
> A do K7S5A dopiero chcę dokupić, wiec jeśli mówisz, że gra to go kupię.
>
> Pozdrawiam
> Grzegorz

zgadza sie w niektórych płytach zabezpieczeni w biosie wyłacza płyte-
dlatego trzeba takie coś w biosie wyłaczyc.
Ale w tym k7S5a- nic takiego sie nie dzieje.
 Na pocżatku wentylator praktycznie stoi - - po chwilie sie rozkręca -
odkąd go kupiłem już go nie słysze.

poelcam.