Re: Do posiadaczy płyty ECS K7S5A v.3.1

Autor: .: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 21:43:12 MET

> zgadza sie w niektórych płytach zabezpieczeni w biosie wyłacza płyte-
> dlatego trzeba takie coś w biosie wyłaczyc.
> Ale w tym k7S5a- nic takiego sie nie dzieje.

Dla pewności: masz na pewno wersję płyty 3.1 ? Możesz mi podać datę
twojego biosu ?
Z innej beczki: to zabezpieczenie o którym piszesz - jak się może nazywać?
Nadmieniam, że jeśli chodzi o opcję 'CPU FAN Detected' to takiej w biosie
u mnie nie ma. Może inna? Jaka jest prawdopodobna jej nazwa ?

Z góry thx
Grzegorz