Re: Chieftec HPC-360-302-DF czy HuntKey HK350-XP Silencer ?

Autor: wuja (grawo.no.spam_at_gazeta.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 20:36:24 MET

Dnia Mon, 5 Jan 2004 19:55:24 +0100, Kolu <koluWYTNIJ_at_TOwp.pl> napisał:

> Zainstalowałeś go stroną z wiatrakiem do dołu czy do góry? Rozumiem, że
> ten
> wentylator wtłacza powietrze do zasilacza i wytłacza otoworami na
> zewnątrz

Tak, dobrze rozumiesz, wiatrak do dołu - wyciąga powietrze ze środka kompa
i wypycha na zewn.

> Czy oprócz zasilacza stosujesz jakieś dodatkowe wentylatory wymuszające
> obieg powietrza w PCcie?

Nie. Wg wskazań BIOS'u, MBM5, SpeedFun, HDDHealth, itd. itp., kórymi
sprawdzałem
co tylko można po zmianie zasilacza, wszystkie temperatury są ok.
Przypuszczam, że duża średnica tego wentylatora dość dobrze "wybiera"
powietrze
z wnętrza - zawsze mnie zastanawiały na amerykańskich filmach takie
wielkie wentylatory
w ścianach jakichś tam hal - one też kręcą się wolno.

--
Pozdrowienia
Wojtek