Re: Chieftec HPC-360-302-DF czy HuntKey HK350-XP Silencer ?

Autor: Kolu (koluWYTNIJ_at_TOwp.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 22:11:12 MET

> Przypuszczam, że duża średnica tego wentylatora dość dobrze "wybiera"
> powietrze
> z wnętrza - zawsze mnie zastanawiały na amerykańskich filmach takie
> wielkie wentylatory
> w ścianach jakichś tam hal - one też kręcą się wolno.

Myślę, że Twoje przypuszczenia nie są całkiem bezpodstawne. Coś w tym musi
być.

Wiem, że 400a ma wyprowadzenie do pomiaru prędkości obrotowej wentylatora.
Jeśli z tego korzystasz, to jakie są wskazania przy dużym obciążeniu CPU i
karty grafiki (np. jakas zasosobożerna aplikacja, gra 3D), a jaką w idle
(arkusz kalkulacyjny, muzyka mp3)?

Oczywiście przy okazji poprzedniego pytania, nie sposób nie zapytać o
komponenty, jakie przyszło "uciągać" Twojemu HuntKey'owi.

Pozdr.,
Kolu