Re: konwerter USB -> IDE - ktos widzial??

Autor: Olek. (olek-2020_at_o2.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 20:34:12 MET

adasiek wrote:

> no oczywiscie - kabelek z jednej strony 4 linie a z drugiej 40 linii i
> pewnie jeszcze bys chcial, zeby nie bylo zadnego aktywnego elementu
> pomiedzy zlaczami tego "kabelka";

hehe - takich cudow nie wymagam;),
napisalem przeciez dokladnie i pokazalem zdjecia co bym chcial:
http://usb.brando.com.hk/image/idetousbconvetor.jpg
http://usb.brando.com.hk/idetousbconvetor.php
podaba mi sie glownie dlatego ze jest "male i bezpieczne" :) a nie taka samorobka
jak z AVT, mozna w miare szybko podpiac dysk, bedac gdzies na serwisie, wiele
zastosowan tego by sie znalazlo,
tylko NIE WIEM GDZIE TO W POLSCE KUPIC ?
a sporwadzac z chin jednej sztuki mi sie nie oplaca