Re: Problem z HP690C

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 20:39:28 MET

Użytkownik "Marek Tomczyk" napisał:

> mojej 690-tce padło się. [...] po włączeniu głowica wędruje
> na maksa w lewo, przez kilka sekund drukarka kręci wałkami

Miałem identyczny problem z HP 820 Cxi. Po rozbebeszeniu okazało
się, że na jednej z płytek ma spalony rząd diod i rezystorów.
Niestety, do tej pory nie znalazłem czasu, żeby je wymienić,
dlatego nie mogę powiedzieć, czy nie spaliło się coś więcej.
Oczywiście nie zakładam z góry, że u ciebie jest identyczny
problem. W końcu to różne drukarki.

--
                        Pozdrawiam, Sniper