Re: Problem z HP690C

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 06:54:42 MET

Marek Tomczyk wrote:

> po włączeniu głowica wędruje na maksa w lewo, przez kilka sekund drukarka
> kręci wałkami próbują wyciągnąć papier (którego oczywiście nie ma),
> potem głowica wraca na swój "parking"

Mam taką i jakoś jeszcze "działa" ;-)
Wracając do problemu: jesteś na 100% pewien, że oba zbiorniki masz sprawne?

Podpowiedź 2:
Kiedyś tak mi się drukarka zachowywała, po zmianie zbiornika (z przełączoną
wajchą papieru) - ale na szczęście w drukarce był papier (zwykły), więc mi
wydrukowała komunikat, że ten papier się nie nadaje do pozycjonowania 8-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|