Re: Program ograniczający czas przy kompie

Autor: Andrzej Pajdzinski (kilohREMOVE-THIS_at_astercity.net)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 19:20:31 MET

koperek wrote:

> witam
> mysle ze dobry bedzie AutoShutdown Pro ( ja mam w v4.3 )
> zainstalowany pod XP moze startowac jako servic, ewentualnie prosze
> sprobowac NetNanny2003
> pozdrawiam
> ps."szkolna młodzież" potrafi poradzic sobie z wieloma "problemami" na
> komp., ale jak skutecznie zabezpieczyc maszyne to temat, chyba na priv
No chyba ze jakies zabezpieczenie sprzetowe ktore np blokuje
klawiature po jakims czasie...
Ale zabezpieczony windows??
Ktos sie napracuje, nameczy z zabezpieczeniem itd...
A wystarczy sciagnac, wypalic Knopixa i po problemie;)
No.. chyba ze to jest 'gracz'.. chociaz na 'gracza' to najlepiej
zamienic grafike na jakas riva 128 czy nawet s3virga;)

--
odpisujac mi usun z adresu 'REMOVE-THIS'
--=   : :. Andrzej Pajdzinski .: :    =--