Re: Program ograniczający czas przy kompie

Autor: koperek (koperek_at_home.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 17:04:31 MET

witam
mysle ze dobry bedzie AutoShutdown Pro ( ja mam w v4.3 )
zainstalowany pod XP moze startowac jako servic, ewentualnie prosze
sprobowac NetNanny2003
pozdrawiam
ps."szkolna młodzież" potrafi poradzic sobie z wieloma "problemami" na
komp., ale jak skutecznie zabezpieczyc maszyne to temat, chyba na priv