Odp: laptop - zakup

Autor: Paweł (USUN_TEN_NAPISpawelral_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 19:33:28 MET

NIe napisąłeś czy chcesz nowy czu używany.
Z nowym to nie problem= wystarczy poczytać parametry i z wybranych firm
wybrac najbardzije odpowiadający CI model.
z używanym jest trudniej
Co parawda mozesz kupić wiel wiel taniej niż nowy. ( ja za swojego dałem
2400zł- a za taki podobnych paramentów wtedy kosztowął 4000zł.
Przy zakupie najlepiej od razu zobacz:
stan ogolny - jak był uzytkowany
wprawdź czy wszystko działa (CD, flop, wszystkie klawisze, wszystkei
pixeele, porty LPT, COM, USB dziwek mikrofon, PCIMCIa IRDA itd)
Wgraj mu na dysk program aida 32 i sprawdź jakie ma faktyczne
paramentry - czyli jaki proseor, jaki dysk, i reszte rzeczy,
Zobacz w jakim stanie jest kalwiatura poznasz czy był mocno używany.
Wszystko to rob na bateriach - zobaczysz przy okazji ile wytrzymyje. Nawet
jak nie zamierzasz używać w terenie- warto żeby trzymała przynajmneij
godzine- ronie to jest w życiu.
Sprawdź czy są sterowniki- bo wiem że w niektorych firmach jest potem
problem ze sciagnieciem ze stron- są płatne.

Na koniec sformatuj dysk i zobacz czy nie ma bad sectorów.

Po takim pozytywnym teście można mieć nadzieje że bedzie dobrze...