Re: Spaliłem 2 nowe zasilacze Chieftec 360 W. [długie]

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 17:23:24 MET

Użytkownik "Rafał Bartoszak" napisał:

> Latami marzyłeś o pachnącym "enlajciku"...> dwa...

Och, wspominasz takie stare czasy, że ho-ho... Ostatnio zaliczam
taką rotację sprzętu, że już sam się pogubiłem co miałem, a czego
nie. W każdym razie, jeśli chodzi o Enlighta, to już przewinęło mi
się ich kilka przez ręce. Jednego ofiarowałem kumplowi (250 W),
jeden cały czas pracuje w jednym z moich kompów, jakiegoś
sprzedałem, itp.

> W końcu dorwałeś
> Zgadnij, dlaczego pękam ze śmiechu ? :)))

Bo ja wiem... może dlatego, że dorwałem 2 zasilacze tego samego
producenta i oba padnięte?

--
                        Pozdrawiam, Sniper