Re: przedluzacze do ps2

Autor: Sylwek (sylwus_at_interia.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 14:49:00 MET

> Może po prostu coś nie styka. Zdarzyło mi się coś takiego z tego typu
> przedłużaczem. Zmyślnie zawiązany supełek na kablu pomógł. ;)
> Możesz spróbować poruszać wtyczkami, ale... jeśli działanie
> miałoby zależeć od właściwego ułożenia wtyczek, lepiej
> dać sobie spokój.
> Dlaczego chcesz przybliżać odbiornik? Zasięg nie wystarcza, czy chcesz
> oszczędzać baterie (nie wiem, czy zużycie baterii jest zależne od
> odległości)?

Kompa mam podlaczonego do TV (i tak bedzie jeszcze jakis czas - bo stary
monior padl, a ceny LCD nie są jeszcze akceptowalne). A TV stoi od sofy
oddalony ok 5 metrow. Jezeli chodzi o korzystanie uzytkowe to musze i tak
sie przyblizyc, natomiast jestli chodzi o granie i filmy to nie chce mi sie
tylko z sofy ruszac. Zasieg odbiornika to ok 2,5 m wiec ja siedzac na sofie
z mysza juz nie siegam. I dlatego chce odbiornik podciagnac pod sofe.

pozdr
Sylwek