Problem z BIOS'em ???

Autor: radarek (radarekw_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 11:49:17 MET

  Witam grupowiczow ;))

Mam problem z nowym kompem.
Konfig:
Ecs KT600-A v.1.0 z biosem 1.0b;
Athlon XP 2200+;
DDRAM 256 MB;
Barracuda 80GB;
GF4 64MB;
CDRW LiteOn 52x;
Problem pojawil sie zaraz po zlozeniu i pierwszym odpaleniu kompa. Wstal on
z wyswietlonym napisem: "keyboard error" plus napisik "CMOS checksum error,
defauld loaded", ponizej standardowa zacheta do nacisniecia F1 w celu
kontynuacji lub DEL w celu konfiguracji BIOS'u. Po wejsciu do bios'u i
uruchomieniu okna dialogowego (pieknego niebieskiego koloru) nie reaguje
WOGOLE klawiatura. Po restarcie pojawil sie juz tylko komunikat "CMOS
checksum error, default loaded" i sytuacji po wejsciu do bios'u sie
powtarza. Po probie wcisniecia F1 komputer probuje sie uruchomic z flopa,
ale jak juz pisalem NIE MA KLAWIATURY. Po dalszych restartach nie ma juz
komunikatow ale niestety nie mam tez klawiatury (moge ja uzyc jedynie 1 raz
np. wciskajac DEL lub tez restartujac kompa).
Pytanie moje do szanownej grupy: czy ktos sie z tym spotkal??, czy slusznie
uwazam ze plyta jest uszkodzona?? (dokladnie moze bios??), moze to tylko
klawiatura?? (dzisiaj dopiero bede mial mozliwosc sprawdzic nowa)
Probowalem flash'owac bios, ale po zaladowaniu systemu z dyskietki badz tez
z CD niestety nie mam klawiatury ;((
Co radzicie???
Dzieki z gory za wskazowki ;))
Pozdrawiam --- radarek