Re: posnet thermal

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 11:50:47 MET

> pracownik nie wystawil wszystkich paragonow na stary rok :(
> na nowy jeszcze nie byly wystawiane, myslalem ze sie da na chwilke
cofnac...

Ale raport dobowy nie był robiony...?
Spróbuj zmieniać czas o 1 godz. (tyle urządzenie pozwala) wiele razy, aż
przejdziesz do starego roku. Ale coś mi się wydaje że tak się nie da. Mimo
wszystko możesz spróbować. Zmiana czasu chyba(!) nie jest rejestrowana. Ale
jeśli jest rejestrowana, to w razie kontroli - kapilca. Może lepiej w ogóle
nie wystawiać tych paragonów? Można np. wystawić fakturę VAT dla firmy i
paragon fiskalny wtedy nie jest potrzebny.

Pozdrawiam
Tygrysek