Re: wyłączający się monitor

Autor: Mithrandir (_NOSfirstmithrandir_NOS_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 02:11:55 MET

> Jeśli jest na Trinitronie to może to być zwarcie w kineskopie. Obym
> był złą wróżką, ale to popularna i nieuleczalna choroba starych
> Trinitronów. Zabezpieczenie w momencie chwilowego "przywarcia" wyłącza
> wysokie napięcie aby uchronić resztę monitora przed uszkodzeniem.
>
> Nie wiem czy ma na to wpływ nieprawidłowy transport, wstrząsy, ale
> zauwazyłem zdecydowanie częstsze występowanie takiej usterki w
> przywożonych z zagranicy "poleasingowych".

Tak jest to dokładnie monitor poleasingowy pewnie, HP P1110 u mnie
jest już prawie 2,5 roku, data produkcji koniec 2001. Nie da się
z tym nic zrobić? Czasami efektu nie ma wcale przez kilka godzin,
potem pojawia się i to kilka razy.

Jakie jest następne stadium, pada monitor, czy tylko tak robi?

Pozdrawiam Mithrandir