Re: GeForce 2 MX 400

Autor: Andrzej Pajdzinski (kilohREMOVE-THIS_at_astercity.net)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 22:16:12 MET

"Wojtek H." wrote:
> Ja mam kartę PixelView i ForceWare 53.03 Miałem podobne problemy.
> Zainstalowałem GeForce Tweak Utility (http://download.guru3d.com/gtu/),
> odblokowałem ustawienia taktowania (pojawiły się w zakładce karty w
> ustawieniach ekranu), podkręciłem kartę i odinstalowałem program. I co?
> Opcje taktowania dalej są dostępne we wspomnianej zakładce. Więc może u
> Ciebie też się uda.
Nie oto mi chodzilo... umie w detonatorach poprostu skonczyl sie pasek
do podkrecania pamieci;)

> PS: moja karta przeszła wstępne testy na 310/420.
to krec ile sie da... najwyzej sie zawiesi.. albo spali;)
chociaz to by musiala byc jusz naprawde extremalna sytuacja..

--
odpisujac mi usun z adresu 'REMOVE-THIS'
--=   : :. Andrzej Pajdzinski .: :    =--