Re: GeForce 2 MX 400

Autor: Wojtek H. (wwwojtek1_at_go2.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 22:22:42 MET

> Nie oto mi chodzilo... umie w detonatorach poprostu skonczyl sie pasek
> do podkrecania pamieci;)

No to śmy sie troche nie zrozumieli ;) Teraz to już Ci niewiele pozostało.
Może jeszcze RivaTuner cos poradzi (poszukaj na tej stronie co Ci link
podałem), ale więcej to się z niej chyba nie da wyciągnąć.

> to krec ile sie da... najwyzej sie zawiesi.. albo spali;)
> chociaz to by musiala byc jusz naprawde extremalna sytuacja..

Ustawienia Extremalne?
Max mogę suwaczki przesunąć na 500/800. Ale to po kilku głębszych ;)
Upewnię się co do tych obecnych i potem pobawię się w wyższe.

Pozdrawiam, Wojtek H.