Re: GeForce 2 MX 400

Autor: Wojtek H. (wwwojtek1_at_go2.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 21:56:55 MET

Użytkownik "Andrzej Pajdzinski" napisał w wiadomości

> A czym podkrecasz? bo mi w detonatorach niestety skonczyla sie mozliwosc
> dalszego podkrecania pamieci:(

Ja mam kartę PixelView i ForceWare 53.03 Miałem podobne problemy.
Zainstalowałem GeForce Tweak Utility (http://download.guru3d.com/gtu/),
odblokowałem ustawienia taktowania (pojawiły się w zakładce karty w
ustawieniach ekranu), podkręciłem kartę i odinstalowałem program. I co?
Opcje taktowania dalej są dostępne we wspomnianej zakładce. Więc może u
Ciebie też się uda.

> gf4mx ma to samo gpu jak w moim 2mx?
> Zawsze myslalem ze to gf4 mx ma cos wiecje wspolnego z gf4 poza nazwa...

Niestety nie ma. No może obsługę pamięci DDR. Ale cały czas to to samo co
GF2 MX, tylko o wyższych częstotliwościach. GF4MX też obsługuje tylko
DirectX7. Do takich wniosków doszedłem po lekturze instrukcji do GF2 i GF4.
No i to cały czas te same jednostki centralne (podobnie jak obecna "nowość"
w postaci GeForce MX 4000)

Pozdrawiam, Wojtek H.

PS: moja karta przeszła wstępne testy na 310/420.