Re: riva tnt 2 -- można bez wiatraka ?

Autor: adriansocho (adriansochoUSUN_TO_NIEP_at_wp.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 23:26:08 MET

 Grzegorz napisał(a) :

> Mam Rivę i buczący wiatrak. Czy można go wywalić w diabły ?
> Czy na wszelki wypadek zakładać jakiś radiator (jeśli tak to jaki
> ?).

 zdejmij wiatrak a zostaw radiator.

mój GeForce2 był bez wiatraka w wersji box.

zanim ci się coś spali to będziesz widział na ekranie artefakty czyli
przekłamania (jak zobaczysz to bedziesz wiedział że to nie ma tak
być ), oczywiście dotyczy jakiejś gry/benchmarka wykorzystujących GPU.

albo możesz inaczej - zdejmij bok obudowy, odpal grę albo co tam
chcesz i trzymaj palec na radiatorze. Jeśli po jakimś tam czasie
katowania - 15 min, 30 minut będziesz w stanie utrzymać palec na
radiatorze to spoko.

--
Adrian
Potworka :[Abit KT7 | Duron 800 | 384 MB RAM | GF2 MX400 ] WinXP