Re: riva tnt 2 -- można bez wiatraka ?

Autor: liet (liet-kynes_at_gazeta.WYTNIJ.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 23:34:29 MET

Grzegorz naskrobał(a):

> Mam Rivę i buczący wiatrak. Czy można go wywalić w diabły ?
> Czy na wszelki wypadek zakładać jakiś radiator (jeśli tak to jaki ?).
>
> Czy ma ktoś jakieś doświadczenie i mógłby podpowiedzieć ?

mozna, jednak nie koniecznie musisz go od razu wywalac, mozesz wpiac
rezystory (oporniki) w kabelek zasilajacy, tak ok. 100 - 150ohm i
przestanie wyc. inne rozwiazanie to zalozenie wiekszego radiatora, np od
starego procka - ja mam u siebie geforce i radiator od PIII, jakis
wentylator z rezystorami i nawet ja pokrecam dosyc sporo.

--
_-liet-kynes-_
liet-kynes_at_USUNTOgazeta.pl